تبلیغات
آموزش جنسی - لمس و ماساژ تحریکی (قسمت دوم)

لمس و ماساژ تحریکی (قسمت دوم)

سه شنبه 5 مرداد 1389  11:09 ق.ظ

مالشهای بادبزنی و دایره ای

مالشهای بادبزنی و دایره ای باعث خارج شدن تنش و آزاد کردن فشارها از بافتهای نرم بدن گشته، یک حرکت هیپنوتیزم کننده و یک جریان دلپذیر و لذت بخش را در یک ماساژ حسی بهمراه میآورند. مالشهای دایره ای برای کلیه مناطق با سطح گسترده در بدن مانند، کمر و کناره های قفسه سینه، ران ها، شکم و سینه بکار میروند. رمز اثر این مالشها آنست که آنها را بطور غیر منقطع و بدون وقفه بر روی پوست بدن بصورت پیچشی انجام دهید تا آنکه آماده ادامه ماساژ و دنبال کردن آن با حرکت بعدی شوید. حرکات دایره ای در سه مرحله در سمت چپ نشان داده شده اند.

مالش های بادبزنی

حرکات بادبزنی میتوانند به سمت بالا و یا پائین انجام شوند. در یک حرکت رو به پائین وقتی که دستان شما به قاعده کمر رسید، با لغزاندن دستها به سمت بالا و در طول لبه های قفسه دنده ها، به بالای ستون مهره ها باز گردید.

ماساژ بادبزنی

* جهت انجام حرکت بادبزنی رو به بالا، هر دو دست خود را بشکل صاف و در جهت سر، در دو طرف انتهای پائینی ستون مهره ها قرار دهید.

بادبزنی رو به بیرون

* قبل از آنکه حرکت بادبزنی رو به بیرون را در کناره های بدن انجام دهید، هر دو دست خود را برای یک فاصله 15 سانتیمتری به سمت بالا حرکت دهید.

مالش های لغزشی رو به پائین

* هر دو دست خود را به نرمی به سوی کناره های بدن برده و به سمت پائین بکشید. سپس قبل از آنکه دوباره مالش های رو به بالا را انجام دهید با یک چرخش در مچ ها، دستان خود را به سمت مرکز کمر بلغزانید.

مالش های دایره ای

* جهت انجام ماساژ بصورت مالش های دایره ای، هر دو دست را صاف و بطور موازی بر روی بدن قرار دهید، بطوریکه انگشتان دستها حالت دور شونده از هم داشته باشند. وجود فاصله ای در حدود 10 سانتیمتر بین دستان شما کافیست. در حالیکه دست راست حالت تقدم دارد، با یک فشار یکنواخت بر روی کمر، مالش را در جهت حرکت عقربه های ساعت انجام دهید، البته باید دست راست در جلوی دست چپ حرکت کند.

حرکت برداشتن و عبور کردن

* دست راست خود را به آرامی از روی بدن برداشته، بر روی دست چپ که در حال مالش کمر بصورت چرخشی است به شکل ضربدر نگاه دارید.

تکمیل حرکت دایره ای

* در حالیکه دست شما در حال تکمیل حرکت دایره ای است، دست راست شما جهت انجام یک حرکت نیم دایره ای پائین میاید، سپس بار دیگر دست راست را بلند کرده تا به دست چپ اجازه عبور دهید. حال این ترکیب را تکرار کنید. مالشهای بادبزنی بصورت رو به بالا و با فشارهای یکنواخت بر روی کف دو دست صورت گرفته و برای ماساژ در بیشتر قسمتهای بدن بکار میرود. یک مالش بادبزنی باید بوسیله حرکت مداوم و بدون وقفه رو به بالا با مالش بعدی ادامه یابد، که بدین وسیله به جریان خون به سمت قلب کمک میکند. وقتی که دستان شما به بالای عضوی از بدن رسید، آنها را بصورت بادبزنی به سمت خارج و لبه های اندام حرکت دهید و سپس آنها را دوباره برای انجام تکرار حرکت در کنار هم بگذارید. مالشهای بادبزنی بر روی قسمت پائینی کمر در سه بخش توضیح داده میشوند.

مالشهای قدرتی

مالشهای قدرتی به ماساژهای حسی شما تنوع بخشیده، موجب لذت بخش شدن آن میگردد. این مالشها دارای یک اثر طراوت بخشی بر روی بدن بوده، جریان خون را تسهیل میکند، وهمچنین شل شدن عضلات گرفته و سفت را در پی داشته و بافتها را از سموم بدام افتاده در بافت خلاصی میبخشد. شریک شما از تأثیر تحریکی و حسی فشارهای مختلف موجود در این مالشها لذت میبرد. پس از آنکه ماهیچه ها گرم و شل شدند، مالشهای اصطکاکی، ورز دادنی، و ضربه ای را انجام دهید. جهت تسکین پوست ناحیه مورد ماساژ، باید حرکات قدرتی بوسیله نوازشهای حسی دنبال شده و ادامه یابند. حرکات اصطکاکی باعث سائیده شدن و ما لش محکم پوست گشته و جهت آزاد کردن برخی از اعضای بدن از فشارها و تنشها بی نظیر هستند. فشار در این مالشها باید به آرامی و با احساس از طریق قسمتهای ابتدائی کف دست ( قسمت نرم کف دست)، شست ها ، انگشتان و یا حتی بندهای انگشتان دست اعمال گردد. حرکت قدرتی میتواند بصورت یک مالش مداوم، یک کشیدگی کوتاه، و یا یک حرکت مدور انجام شود که طی آن، فشار بر روی نیمه خارجی دایره بیشتر است. حرکات اصطکاکی و سایشی را زمانی انجام دهید که در نواحی مجاور استخوان مانند طول ستون مهره ها، در حوالی تیغه شانه ها، زیر و روی جمجمه، و یا بر روی دستها ، پاها و صورت در حال کار کردن هستید.

روغن های اصلی

تنها چیزی که برای انجام یک ماساژ حسی بدان نیاز دارید، یک روغن سبک حامل مانند روغن دانه آفتابگردان و یا روغن بادام است. اما با مخلوط کردن چند قطره روغن اصلی دیگر و یا یک روغن سبک حامل دیگر میتوانید ماساژ را به یک تجربه واقعی و به یاد ماندنی تبدیل کنید. روغن های اصلی، دارای خواص درمانی منحصر به فردی هستند. بطور مثال برخی از آنها در آزاد کردن استرس ها و تنش ها بسیار مفیدند. تصمیم گیری در انتخاب ترکیب روغن ها، باید توسط شما و شریکتان باتفاق یکدیگر صورت گیرد، در غیر اینصورت اگر بوی روغن برای یکی از شما ناخوشایند باشد، آن ماساژ چندان مطبوع و رضایت بخش نخواهد بود. برخی از روغنها مانند روغن گل رز، روغن گل یاس، روغن چوب صندل، روغن چوب رز و روغن یلانگ یلانگ وحشی جاذبه لذت بخشی را بوجود میآورند. هشدار: روغنهای اصلی، بسیار تغلیظ شده هستند و هرگز نباید بطور مستقیم بر روی پوست مالیده شوند. همیشه ابتدا آنها را با یک روغن حامل مناسب ترکیب کنید. برای یک ماساژ کامل (بر روی تمامی بدن)، بین 10 تا 15 قطره از یک، دو، و یا سه روغن اصلی را به 5 قاشق چایخوری روغن حامل پایه بیافزائید.

مالشهای تسکین دهنده

مالشهای با دایره بزرگ بر روی شکم بسیار تسکین دهنده بوده، به شریک شما کمک میکند تا عمیق تر نفس بکشد، بطوریکه بیشتر در تماس با احساس جنسی و عاطفی خود قرار میپیرد. همیشه بآرامی به شکم نزدیک شوید چون شکم، ناحیه ای آسیب پذیر است.

تمدد اعصاب کمری

ستون مهره ها معمولأ یکی از پر تنش ترین نواحی بدن است. حرکات اصطکاکی گسترده تر و شدیدتر بر روی عضلات و رباطات در طول ستون مهره ها به آزاد شدن تنش و سختی عضلات از ناحیه پشت شریک شما کمک کرده، وی را قادر میسازد تا عمیقتر تمدد اعصاب نموده و از ماساژ لذت ببرد. در این حرکت، بالشتک شستها بآرامی در ناحیه بالائی کمر و در شیار ناودانی طرفین ستون مهره ها فشار میآورد، در حالیکه دستها بقیه نواحی پشت را ماساژ میدهند. در حالیکه شستهای خود را به سمت پائین کمر حرکت میدهید، وزن خود را بطور یکنواخت بر روی حرکات مالشی در ماساژ وارد نمائید. سپس بمنظور تکرار کامل حرکت و با مقدار بیشتری فشار، دستان خود را در اطراف باسن و ران، بالای سطح کناری قفسه دنده ای و بر روی شانه ها بلغزانید. برای تنوع بخشیدن به مالشها، یک حرکت دایره ای کوچک را بوسیله شستهای خود و با حرکت دادن در قسمت پائینی دو طرف ستون مهره ها انجام دهید. عمل مالیدن و ورز دادن جهت ماساژ قسمتهای گوشتی بدن مانند شانه ها، پهلوها، باسن، و رانها انجام میشود. ورز دادن، همانطور که از نام آن پیداست، به عملی گفته میشود که نانوا جهت مالیدن و آماده کردن خمیر انجام میدهد، و بوسیله حرکات مشت کردن و چلاندن بخش گوشتی در بین انگشتان دست، کف دست، و شستهای یک دست، قبل از منتقل کردن آن به دست دیگر صورت میگیرد. سپس دست در حال انتظار، همین حرکات را تکرار میکند و بدینطریق، بخش گوشتی در بین انگشتان ورز داده میشود. جهت کار کردن بر روی یک قسمت، باید مچ ها و شانه ها در حال استراحت باقی بمانند تا وقتی که ورز دادن بصورت حرکت موجی و روان بطرف مچ ها و سپس شانه ها برسد.

حرکات ضربه ای یا کوبشی، بصورت ضربات سریع و لرزشی بوده که بوسیله تغذیه مناسب پایانه های عصبی با جریان خون در جهت ایجاد طراوت در دستگاه پوست انجام میشوند. حرکات ضربه ای به اشکال مختلفی وجود دارند که در تمامی آنها، یک دست، دست دیگر را در حرکات سریع و چابک بر روی عضلات دنبال میکند و سپس بسرعت برای وارد آوردن ضربه سریع دیگری آماده میشود. بهترین حالت در انجام این حرکات، کاربرد آنها بر روی قسمتهای "وشتی و نرم بدن است و هرگز نباید این حرکات را مستقیمأ بر روی استخوان وارد آوریم. عمل کوبش، توسط حرکات منظم و با استفاده از لبه های دست مشت شده بر روی بدن انجام میشود، درحالیکه عمل ضربش بوسیله یک سری حرکات آرام حاصل از لبه های دست باز که بشکل تیغه ای هستند صورت میگیرد. درحین انجام حرکات ضربه ای یا کوبشی، مچ های خود را استداحت دهید تا حرکات بصورت فنری و دارای حالت بازگشتی داشته باشند و دستها به حالت سنگین بر روی بدن فرود نیایند.

مناطق گوشتی

همانطور که مالشهای قدرتی، به آزاد کردن استرس از عضلات بزرگ کمک کرده و آنهارا در تحریک اعصاب حسی و تسریع پاسخ جنسی یاری میدهند، حرکات ورز دادنی نیز جهت مناطق گوشتی تحریک شونده باسن ها و رانها بسیار مناسب و عالی اند. بهنگام ماساژ باسن ها، از حرکات لغزشی و نرم بر روی برآمدگیها شروع کرده و سپس ماساژ را با عمل ورز دادن پیش ببرید.

مالشهای چابک

حرکات منقطع و سریع در عمل ضربش میتوانند بعنوان یک بخش مفرح و لذت افزا در ماساژ انجام شوند. بخصوص آنکه بدلیل ایجاد حالت طراوت و حیات بخشی به پوست بر روی باسن ها و ران ها، میتواند حس جنسی شریک شما را تحریک نماید. در هر حال چنانچه شریک شما بواسطه این حرکات، احساس آسیب پذیری کند و یا در شرایطی که حالت ماساژ یک حالت آرامشی و نه تحریکیست، بهتر است که این حرکات را برای وقتی بگذارید که قصد از ماساژ، ایجاد تحریک و یا انجام مالشهای قدرتی باشد.

حفظ حالت و فرم صحیح

در حین ماساژ دادن، ممکن است زانو زده، نشسته، و یا ایستاده باشید، اما همیشه این نکته مهم را بیاد داشته باشید که در حین ماساژ، حالت صحیح و درستی بخود گرفته و هرگاه احساس خستگی و فشار کردید، نفس عمیقی بکشید. با بیحرکت شدن و شل کردن بدن خود و تنفسی عمیق، حالت سرزندگی و فرم خود شما نیز در طول ماساژ حفظ میشود. این امر، افزایش لذت شما برای ماساژ دادن را در پی داشته و بدینوسیله میتوانید گرما، آسایش و طراوت را در دستان خود ریخته و به شریکتان هدیه کنید. پیامد داشتن حالت صحیح در حین ماساژ دادن، افزایش کیفیت حرکات و مالش های ماساژ است.

مهیا شدن جهت ماساژ

هرگاه که آماده انجام یک ماساژ حسی و باشکوه هستید، برای خلق یک جو عاشقانه وقت بگذارید تا شریک شما بفهمد که این یک موقعیت خاص است. جهت ایجاد یک محیط خوشبو و معطر، دور تا دور اتاق را بوسیله گلهای خوشبو تزئین کنید و برای ایجاد یک محیط عاشقانه از تعدادی شمع کمک بگیرید، البته آنها را در فاصله ای امن از محل ماساژ قرار دهید.

تشک یا سطحی را که بر روی آن قصد انجام ماساژ را دارید، بوسیله ملحفه های تمیز و پاک پوشانده و همچنین ملحفه های اضافی و حوله های تمیز برای مواقعی که شریک شما احساس سرما میکند در کنار خود داشته باشید. بعنوان موسیقی پس زمینه در ماساژ، یکی از موسیقی های سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید، اما مراقب باشید که صدای زیاد موسیقی سبب برهم خوردن ریتم طبیعی حرکات ماساژ شما نشود. بدقت برنامه و حرکات ماساژتان را انتخاب کنید تا بدینصورت هر دو شما احساس راحتی کنید.درصورتیکه تمامی لباسها را از تن خارج کرده اید، باید حرارت اتاق گرم و بدون رطوبت باشد. از داشتن یک محیط شخصی(Privacy) اطمینان حاصل کنید تا بدینطریق فرد گیرنده ماساژ قادر باشد تمامی افکار و نگرانیها را از خود دور کرده، و فرد ماساژ دهنده نیز بتواند تمام توجه خود را معطوف انجام ماساژ نماید.  در یک ماساژ کامل(بر روی تمام بدن)، هر دو شریک به یک زیرانداز محکم مانند یک لایه فوتن(Futon)، یا لایه ای از اسفنج، و یا یک تشک محکم نیاز دارند که بتواند وزن بدن آنها را در زیر فشارهای مالش و حرکات ماساژ تحمل کند. البته پتوهای تاشده، کیسه خوابهای پوشیده شده بوسیله ملحفه، و یا بالشهای محکم قرارگرفته بر روی زمین نیز کفایت میکنند. حوله ها و روغنهای ماساژ باید در کنار و دسترس شما باشند.

ماساژ پیش بینی نشده

مکان ها و موقعیتهای مختلف میتوانند ماساژ را به عملی لذت بخش تبدیل کنند. بعنوان مثال، وقتی که در حال حمام کردن با هم هستید، شما بهترین فرصت را جهت یک ماساژ فی البداهه دارید، خصوصأ اگر تماس پوست به پوست بین شما، حس طبیعی لذت بخش و آزادانه ای را ایجاد میکند.

نوازش های سبک و لطیف

نوازش های پرمانند، روشی پوست نواز و حسی جهت بپایان رساندن یکسری از مالشها در تمامی نقاط بدن است. در این نوع حرکات، تنها با وارد کردن حداقل فشار از طریق نوک انگشتان و درحالیکه یک دست، دست دیگر را دنبال کرده و هر دو در یک حهت در حرکت اند، پوست را نوازش کنید. این عمل سبب تحریک پایانه های اعصاب محیطی شده، بشدت افزایش حساسیت آنها را باعث میگردد. البته ممکن است برخی از افراد، این نوع نوازش ها را بیش از حد سبک و قلقلک دهنده توصیف میکنند، درحالیکه عده ای دیگر، شیفته اثر نشئه کننده آن باشند و با شعف فراوان از یک ماساز بوسیله این نوازشها بر روی تمامی بدن استقبال کنند.


نوشته شده توسط: شاهو7 | آخرین ویرایش:- | نظرات ()